2010. április 18., vasárnap

Bemutatom a fellépőket

Nem életrajzokat szeretnék írni, csupán 1-2 infót amit fontosnak érzek róluk, kizárólag szubjektív szemmel! A sorrend nem időrendi, és nem is ABC sorrend, nem is szimpátia. Csak ahogy jól esik sorba szedni őket.
Így az elején lejteni fog a hazai pálya, ugyanis helyiekkel kezdeném, de aztán majd jön a többi is.
Elsőként a hastáncosunkat mutatnám be, aki nem más lesz mint Szmilek Niki, Smilee G. dj kollégám nővére. Már nem először hastáncol a Majálison, ha jól emlékszem, legelőször 2007-ben nyomta, már akkor sem rosszul. Majd 2008-ban is fellépett nálunk, aztán most megint megkerestem, lenne-e kedve riszálni úgyis úgyis, és igent mondott... Várhatóan 18:15 felé lép a Majális színpadára.

Másodikként Kotroczó Józsefet mutatám be annál is inkább, mert ő közvetlenül a Niki után lép fel. Róla csak annyit, hogy mikor először hallottam énekelni, nem hittem a fülemnek. Azzal azonban tisztában van ő is, hogy még nem kész énekes, de még nincs 18, van még ideje fejlődni. Érzem benne a potenciált, ha komolyan veszi az éneklést még sokra viheti. Aki meghallgatja 1-én, tudni fogja miről beszélek! Minden esetre én már most büszke vagyok arra, hogy Nádújfalu szülöttje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése